CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

luni, 21 februarie 2011

Haideti la martisoareee!

Si ce m-am gandit eu intr-o zi? Daca tot imi place sa modelez in zahar, ce-ar fi sa ma bucur de ghiocei, branduse si lacramioare ceva mai inainte decat as fi putut-o face in mod normal (adica o data cu primavara!) si sa-mi fac propriile buchetele de flori.

 Si daca tot vine 1 martie ce-ar fi sa le imbratisez cu o ata de martisor? Si daca tot imi place sa impartasesc bucuriile cu ceilalti, ce-ar fi sa va ofer o bucatica din primavara mea si voua...

Pentru inspiratie si tehnica modelarii ghioceilor ii multumesc Lissei

imediat si lacramioarele...

2 comentarii:

Lissa's Cakes

frumoase flori ti-au mai iesit ,felicitari draga mea..si dupa cum esti de ambitioasa,o sa faci din ce in ce mai multe frumuseti....doar asa exersand invatam..te pup si la cat mai multe.

oana mariuca

Multumesc, Lissa, mare dreptate ai cu exersatul...

Trimiteți un comentariu