CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vineri, 6 mai 2011

Poveste de primavara cu pui, iepurasi si oua...

Desi Sarbatorile pascale au trecut, inca ne amintim ca "Hristos a inviat!" si cu o data cu El si speranta noastra!

Am fost plecata de Pasti si pentru ca tare voiam sa fac ceva dulce care sa se asorteze anotimpului si momentului m-am apucat de treaba.

Doua torturi facute intr-o noapte cu multa bucurie, dragoste si ...ceva oboseala spre dimineata!

Acest simpatic puiut, abia iesit din ou a fost cadoul dulce de Pasti
 pentru  finutii nostri Darius si Tudor,
care, impreuna cu mami si tati,
sper ca au dat o mana de ajutor puiului sa iasa din gaoace!












La primul tort am folosit 3 blaturi, doua pentru tortul de jos intre care am asezat crema diplomat cu multe fructe, si unul pentru tortuletul de sus care e umplut tot cu crema diplomat. Am vrut sa pun in crema si caise, din cele pe care le am la congelator de asta vara, dar pentru ca erau foarte moi, le-am pasat bine si le-am incorporat in crema diplomat, care a iesit delicioasa!

La cel de-al doilea am adaugat inca un strat de crema de ciocolata si ceva stafide inmuiate in rom. 

Torturile au rezistat eroic cateva sute de kilometri, asta evident si pentru ca am un sot foarte grijuliu atunci cand stie ca avem o marfa atat de pretioasa in portbagaj...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu