CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

marți, 17 mai 2011

Petrecere in aer liber sau cum am petrecut o zi perfecta!

Am petrecut minunat de ziua mea de nastere, am inceput in tihna pe la orele pranzului, intr-o zi de miercuri, insorita si senina asa cum n-am mai avut de mult!
Si ce tort puteam sa-mi doresc de ziua mea decat unul cu flori multe, multe... si mari si marunte!
Si ca sa exemplific, iata ce a iesit









 Dar sa o luam catinel, cu o dimineata frumoasa de mai in care un
copilas zglobiu mi-a soptit la ureche si m-a topit de placere,
 "Mami, muti ani, ubim!", uitandu-se intrebator spre tati lui...
"Am zis cu intonatie, a iesit bine?"

Apoi am inceput festinul...

Rulada de carne cu spanac, multumesc, Lissa, 
Casuta umpluta cu branza cu marar si chimen,
multumesc din nou  Lissa



Tarta cu ceapa , cui sa-i multumim pentru inspiratie,
evident tot Lissei

 A urmat gratarul binenteles, dar nici nu mai conta gustul cu asa un cuptor dichisit!
 ....imaginati-va ca totul era imbatat in mireasma unei paini calde de casa,  facuta de soacra mea!

Dupa asa un festin, o plimbare cu bicicletala sosea  era tot ce ne puteam dori...ma rog,...unii dintre noi!

Sa va mai spun ca seara am fost la un stand-up comedy si am castigat un premiu, un DVD cu trupa respectiva, mai bine nu va spun, sa nu va fac sange rau!
(In paranteza fie spus, si la propriu si la figurat, cine vrea un DVD cu Spitalul 9 sa-mi scrie, cred ca umorul meu e simtitor diferit de al lor!)








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu