CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vineri, 3 iunie 2011

Fantezie "Coada de paun"

De Sf. Constantin si Elena am avut doua sarbatorite in familie, asa incat m-am gandit sa fac un tort cu alune, caramel si Snickers pentru cumnata mea si un aranjament cu fructe pentru soacra mea. Zis si facut. M-am gandit, m-am razgandit, am cautat pe internet si iata ce a iesit: un pepene in forma de paun cu multe bunatati in el....
Am reusit sa fac vreo cateva poze in timpul executiei...

Crestati intai cu un cutit conturul penajului, ca niste valuri,
 precum si gatul si capul paunului, apoi cu un cutit ascutit taiati



 
Scobiti cu o lingura interiorul pepenelui...

 



Umpleti cu bucati de pepene si alte fucte,
eu am avut ananas, kiwi, struguri si portocale...

Pe niste frigarui infigeti fructe la alegere si formati coada paunului...
Rezultatul un desert spectaculos, gustos si racoritor!
 

 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu