CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

joi, 5 mai 2011

Tu floare de colt...minune sub bolti!


 Pentru a onora un grup de vajnici luptatori ai patriei, printre care cu mandrie se numara si sotul meu am facut un tort, cum altfel decat "de camuflaj" pe care am asezat drapelul national si o replica dulce a stemei batalionului din care fac parte sarbatoritii.
Pasta de zahar de camuflaj am facut-o dupa o tehnica la care am ajuns dupa indelungi "scheme logice" si varianta cea mai la indemana a fost sa asez pe masa bucati (a se citi guguloaie!) de pasta divers colorate una langa alta avand diverse forme, pe unele le-am suprapus, pe altele le-am tras si contorsionat in fel si chip, si apoi le-am intins cu sucitorul rezultand o foaie subtire.



Avand in vedere ca tortul a fost destul de mare si ca eu nu prea stiam ce dimensiune va avea foaia pe care "am compus-o", ea a fost mai mica decat trebuia, asa incat a trebuit ca completez cu inca una. Din acest motiv exista acea imbinare nu prea draguta pe tort, dar in realitate tortul arata chiar mai bine decat in poza!
Stema ...din panza...si din zahar!
Floarea de colt a fost o adevarata incercare de finete,
 Tehnica? Am taiat pur si simplu cu varful unui cutit,
urmand cat mai fidel originalul...


Si iata in sfarsit tortul de camuflaj...camuflat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu